Vapen och blod!

Halloj människor!
Jag säger bara OMG, det börjar så här. Jag hörde dunder och brak från en lägenhet i huset bakom "mitt" Så jag gick ut på balkongen för att titta vad som händer. Jag hör en kille som skriker och för liv så grannarna ringer polisen och ambulans. Så jag gick dit för att titta vad som hänt, då jag såg en massa blod och krossat glas :S När poliserna kom gick dom upp med pistol i handen så då gick jag lite tillbaka, jag visste ju inte var det var för en dåre.

När ambulansen kom gick dom också upp och efter tag kom dom ner med mannen som hade en handduk om sig. Han var förmodligen naken innan :O Polisen frågade en massa frågot till folket i området. Det var märkligt och lite läskigt men jag var ändå fascinerad av polisen. Jag har ju tankar på att jag vill bli polis så jag tittade hur dom agerade och gjorde, så det var lite intressant. Btw så kom polisen väldigt fort efter att en granne ringt, bra där!

Idag har jag varit i stan med Britta och Malin hela dagen, vilket var mysigt! Jag mötte dom vid sergelgången och gick sedan i affärer och tittade. Vi köpte mat på sandy´s som vi tog med oss till kungsan där vi satt i solen och åt.  När vi ätit klart gick vi förbi Victoria, där Tessan arbetar för att hälsa på :)

Efter det gick vi till skeppsholmen för att ta båten till gröna lund, men vi gick inte på gröna lund. Vi vandrade genom en markand och kom fram till båten som vi skulle titta på. Jag kommer inte ihåg vart den låg men den var fin. Efter det tog vi bussen till t-centralen och bytte till t-banan mot skanstull. När vi kom fram till skanstull gick Britta till min pappa som tittade på sverige matchen på en uteserveringen. Jag och Malin gick ner mot vattnet och satt på en brygga och doppade benen i det kalla vattnet. När vi tröttnade på det gick vi och handlade kycklingsallad till mig som jag ska äta i morgon.

Vi mötte Britta och skildes åt nere vid t-banan, jag åkte hem och har inte gjort något speciellt sen dess. Förutom den där konstiga händelsen som jag berättade först om.

Nu ska jag fixa lite saker och sedan gå till sängs.

/ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback