Grattis käre moder

Nu ska jag berätta lite om går dagen. Skolavslutningen började vid tio i aulan, rekton skojade, dansuppvisning,stipendier delades ut, diplom till friens, några som sjöng och Oden spelade säckpipa :D Efter det gick vi till ett klassrum där vi fick betyg och jordgubbar :) jag är nöjd med mina betyg och jordgubbarna var goda.

Efter skolavslutningen gick hela klassen till vanadislunden där vi hade picknick och myste i solen :) Hih Efter det drog jag och Tessan in mot stan då jag köpte present till min mamma som fyller år idag :D
När jag kom hem var jag hemma ett tag och sedan mötte jag mamma. vmi gick hem till våra grannar, eller grannar och grannar dom bor ungefär 10 minuter från oss. Vi åt middag där och glass med jordgubbar :) Vi speladde kubb och hade trevligt. Jag, Madde, Carro och Evelina spelade kubb medans mamma och deras mamma pratade privatprat haha.

Idag har jag varit hos tandläkaren klockan 11.00, efter det åkte jag till skolan få jag lämnade tillbaka en bok som jag gömt lämna :S Bättre sent än aldrig! När det var klart åkte jag hem till pappa för att lämna kameran och åkte till högdalen med pappa och farfar, för att som skulle handla något. Jag tog bussen hem och bytte om till bikini + shorts och linne och drog ner till stranden där mamma låg och glassade. Där låg vi några timmar, det var väldigt skönt. Lite bad blev det också men jag tycker att det är så äckligt att bada där men bättre än inget.

Efter det drog vi hem, jag tog en dusch och vi drog upp till centrum där vi tittade och prövade kläder. Nu ikväll har vi ätit middag och ska snart äta dessert och presentutdelning :)

Imorgon förmiddag åker jag,mammma,syrran och hennes vän till Nyköping för att gå på mammas kompis bröllop. Jag kommer då hem på lördag vid 14.00.

Ha en trevlig kväll! :)

/ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback