Fortfarande feber minsann :(

Hallojsan!
Usch jag har fortfarande feber vilket inte är roligt alls. Jag hade planerat med Malin att vi skulle bada men det fick jag ställa in, vädret är inte heller så kanon så det så!
Jag vaknade till vid tio men jag var så trött, jag tvingade mig upp. Jag tänkte att jag kan ju inte ligga kvar hur länge som helst, men det är det jag behöver egentligen. Jag måste vila så jag får bort feber fan.

Idag ska jag då bara vara hemma och vila med jordubbar. Jag upptäckte att det är inge desperate housewives ikväll. Någon som vet varför? Jag har inte hört något att det är sändningsuppehåll minsan. Gossip Girl är det i alla fall :D
Något skoj att titta på.

Nu ska jag duscha och sedan äte lite frukost som jag inte orkat göra än.

Ha en trevlig och feber fri dag!! / Amanda

Kommentarer
Postat av: Oliver

Lite sent kanske men tack så mycket! Dagen blev riiktigt happy och nice, hoppas din dag idag blir happy och nice.

Postat av: Suss

Bajs på att ha feber eller annat som stör. Som jag har en mongo axel som gör grovt ont :( jag dör lite. urkiburki!

2008-06-10 @ 14:34:55
URL: http://vinglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback