Vandring till stan



85272-39

Lax, potatis, sallad och gorgonzolasås - MUMS


Så nu är jag hemma och har precis ätit god mat ( se bilden )

Idag har jag gått promenad med pappa och  Britta, vi gick till medborgarplatsen. Vi fikade, jag åt en temla och drack cola :D Efter det gick vi till sf på söder och hämtade ut biljetterna och sedan hem igen. Puh det var  jobbigt men skönt :) När vi kom hem satte jag mig ner i några minuter och sedan åkte vi bil in till bion :D

I am legend var skitbra, den var verkligen gudomligt bra, sorglig och lite äcklig ibland, det var lite konstiga varelser.. Will smith är en fantastisk bra skådespelare och borde få en oscar.På väg hem från bion på bussen satt det en tant framför oss och typ tjuvlyssnade på oss. Hon höll med vad vi sa och skrattade. Hahaha jag höll på och garva ihjäl mig.

Nej nu ska jag fixa lite saker, men hoppas att ni haft en bra dag för det harjag haft :D

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fan vad det där såg smarrigt ut! o:

Jag vågar inte se I Am Legend... (a)

2008-01-27 @ 20:38:00
Postat av: Frida

shit vad de där ser gott ut!! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback