Usch för Måndagar

Idag har jag varit hemma pga snorig och halsont, mensvärk + att jag känner mig lite febrig vilket inte är roligt. Får hoppas att jag kommer iväg imorgon men tror inte det.  Idag har jag pratat med Tessan i telefon :) Älskar vara samtal. Igår pratade vi i en och en halv timme. Jag åkte också hem till mamma för det är " mamma vecka" 

Jag var och handlade för jag kände att jag var tvungen, jag köpte rulltårta och godis :D Jag har ätit lite godis nu, får se om rulltårtan slinker ner senare. Nyttiga Amanda , haha nej. Jag åt dock gurka , ruccolasallad och citron- det var dagens frukost! :P Gott var det men inte lika gott som en burgare såklart.

Nu ska jag fortsätta och svulla, titta på tv och tycka synd om mig.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sussie

jaa, jag får alltid korv där ;)

Postat av: Jossi

Hihi godisråtta ;)
Jag är också hemma idag är fortförande sjuk men krya på dej amanda :)

2008-01-29 @ 07:52:13
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
Postat av: Tessan

Kärlek till telefoner! :D Det är skojs att prata med dig ;) Mår du bättre idag?

2008-01-29 @ 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback