Tjejkväll

Nu sitter jag här och har lagt in bilder från i går på bdb :)  Det var verkligen jätteskoj.
Först skulle jag möta Tessan i centralen men jag kom för tidigt så jag hälsade på Sofia på jobbet :)
Sen när Tessan kom åkte vi pendeln på Bålsta och gick av i barkaby men åkte tillbaka till spånga för johanna var där :P
Innan det hade jag och tessan lurat johanna att vi satt på tåget mot sollentuna :P hahaha det var fett skoj.

När vi kom till barkaby igen så fick vi vänta på bussen i evighet men pratade en massa och såg en massa killar. När vi kom hem till Johannis åt vi och det var gudomligt gott så det blev två portioner :D När vi käkat stack vi ut med Neo ( johannas hund) och sen åkte vi pulka :) Det var typ evigheter sen jag gjorde det så det var himla skoj.
Efter en stund så drog vi vidare till spånga och tittade på O.C , dansade , åt fruktsallad , drack cola och hade sjukt skoj :)
Synd att inte Sussie kunde varit med :( :(    Tessan åkte hem vid halv ett och då tittade jag och johanna mer på O.C och sedan lite på  Magnus Betnér show som var sjukt rolig.   Jag kommer inte ihåg när vi somnade men vi vaknade vid halv ett tror jag .

När vi vaknat åt vi  frukost och tittade på O.C :D haha  Vid tre drog vi till pendeln mot olika håll.  Nu sitter jag hemma och sitter här vid datorn.

Vet inte vad som väntar denna kväll men inget speciellt.

/ Amanda



85272-24

Tessan , jag och Johanna. Hahaha va fin jag är ^^

Kommentarer
Postat av: Tessan

CP-bild! Älska sms:et ;) Tack för igår!

2008-01-06 @ 17:50:13
Postat av: Johanna

Det var inte speciellt kul när ni lurade mig XD jag blev arg! tak för en underbar kväll/natt/morgon :)

Postat av: Johanna

tack menade jag så klart (a)

2008-01-06 @ 19:40:45
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback