Tjejkväll med Suss och Johanna


Som sagt så var det tjejkväll igår hemma hos mig. Sussie ,Johanna och jag hade en mysig kväll. Vi åt tacos som vi lagat till själva :) Som efterrätt och överraskning åt vi tårta som sussie kirrat :) Vi satt vid datorn och tittade på olika sidor och bloggar. Lite senare tittade vi på film och det blev just my luck. Vi såg först halva filmen för vi följde med johanna till pendeln i farsta strand. johanna hittar inte så bra eftersom att hon aldrig varit i farsta kretsarna ^^
När vi kom tillbaka igen tittade vi klart på filmen och tryckte i oss popcorn, stjärnchips och tacochips. När filmen var slut tittade vi på bring it on again, som Johanna glömde. haha det är rätt komiskt.

När filmen var slut tittade vi lite på tv och gjorde en liten film på digitalkameran som sussie ska fixa till. Sen lägger vi upp den på våra bloggar så ni kan titta/höra :D Vi somnade runt halv tre och vaknade vid elva, det är starkt jobbat :)

Vi åt smoothie, smörgås med skinka till frukost och tittade på bring it on all or nothing :) När vi tittat klart på den fixade vi i ordning oss, satt lite vid datorn och tittade lite er på tv. Vid halv tre åt vi sen lunch som bestod av tacos som blev över från igår :D Gottigottgott. Hihih Så nu är magen mätt och belåten. ohaha. När vi käkat klart följde jag med Sussie till tuben och sedan gick jag hem och här är jag nu! :)

Jag ska snart åka hem till pappa, men ska fixa lite saker först.
Hoppas att ni har en trevlig kväll denna fredag.

Tack så mycket för igår och idag tjejer <33

85272-36

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussie

brallorna är magiska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback