Söndag eftermiddag

Nu sitter jag här med inpackning i håret , ska skölja ur den snart. Idag har jag ... eller vad har jag gjort idag? Jag vaknade vid ett ( sent? ), suttit här vid datorn, tog ett bad- det var jätte länge sen jag badade i badkar. Det var väldigt avkopplande, hos mamma har vi dusch och jag är mest hos mamma så det blir aldrig av att jag badar i badkar då.

Jag ska snart titta på Just my luck - lindsay lohan är med i den. Om ni har sett filmen, tycker ni att den är bra eller dålig?

Ikväll blir det plugg och tv. Nu blir det lite Lars Winnerbäck.



Lars Winnerbäck - Elegi

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mc Fly är med i den, därför jag tycker om den. annars tycker jag att den är meningslös :)

Postat av: Anonym

filmen är vell ok :)

2008-01-13 @ 21:23:54
Postat av: A

hur får man in youtube- filmer på bloggen egentligen? :)

2008-01-13 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback