Resumé av måndagen

Nu är det kväll och jag ska dra mig till soffan för att titta på tv :)

Jag har som sagt varit i stan med johanna idag. Vi var på weekday och var smakråd åt Johanna. Jag bestämde mig för att inte köpa något, vill spara pengar ;) Vi var inne på gina tricot och tittade, när johanna prövade kläder stog jag utanför och då öppnade en kvinna sitt provrum och ville ha hjälp. Hon kunde inte knäppa knapparna vid ryggen så jag hjälpte henne. Jag är så omtänksam och snäll person :)

Vi åt på donken för vi var väldigt hungriga, jaaa jag vet mitt nyårslöfte = äta nyttigare. Men någon gång ibland måste man få lyxa till det lite. Vi var inne i många andra affärer också, jag lämnade tillbaka kläder som mamma ångrat.

När jag kom till tandläkaren fick jag vänta ganska länge för dom var försenade. När jag väl kom in gick det bra. Tandläkaren sa om allt går som planerat så ska jag ta avtryck nästa gång och gången efter det ska jag ta bort den :D ÄNTLIGEN :D Så jag hoppas att det går som planerat.

När jag kliver av tunnelbanan i farsta träffar jag Jossan och det var ett tag sen :D .Vi träffade också på Linda , hon gick i min gamla skola. Det var kul och träffa dom igen. Jag ska prata med jossan och sara så vi kan bestäma en dag då vi träffas.

Jag handlade lite mat på väg hem som mamma sagt att jag skulle göra och sedan hem. Jag  har varit hemma sen dess. Pappa och Britta kom förbi och  hämta kläder, det var trevligt.

Nej nu ska jag nog titta på tv :P Det blir sovdags gansla tidigt ikväll. Jag går nog och lägger mig vid nio/tio tror jag, det är praktik och måste ju vara pigg så jag kan leka med barnen :D haha

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag vill också bli av med tandställningskiten NU!

Postat av: sofia

Hahah ^^ nej ska inte till rom, till romme :P
najs att ta bort tandställningen :))

2008-01-07 @ 20:27:51
URL: http://millstones.blogg.se
Postat av: sofia

Hahah ^^ nej ska inte till rom, till romme :P
najs att ta bort tandställningen :))

2008-01-07 @ 20:27:58
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback