Promenad och soffkastning

85272-38



Så nu är jag hemma, jag har varit ute på pomenix. Jag gick förbi BEA - Ica kvantum för dom som inte vet.
Jag köpte då ostbågar, stjärnot , choklad och en tidning. Nu och ikväll ska jag bara svulla och chilla framför tv:n med filmer. 

Jag måste bara berätta om en sak som hände igår. Mamma kom hem med enny soffa och då skulle vi slänga våran gamla :D Äntligen. Man kan dela soffan som vi hade i tre delar, så vi bar ner det första två. Eller dom fick plats i hissen, men inte den sista och den vägde ton. Vi bor på fjärde våning och det är ganska högt upp så mamma kom på att vi kan ju kasta ut soffan genom fönstret i trappen. Det gjorde vi och det var det roligaste som jag har sett. Det såg så kul ut när den flög ner från fönstret och gick sönder. HAHAHA

Nu ska jag dra mig till tv:n och chilla

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH, asgarvade när jag läste om soffan ;P låter så kuL! gott med stjärnor :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback