Premiär för Let´s dance och singing bee

Jag sitter och titta på damages som går på tv 3 :) Det värsta är att det är dubbelavsnitt, jag tycker inte om det. Iallafall inte så sent på kvällen.  (Detta är mitt fjärde inlägg denna dag :P )

Imorgon efter skolan ska jag träffa Sanna i stan :) Vi ska äta någonstans och sedan titta lite. Lite senare åker vi hem till Lydia och har filmkväll :D Shit va kul det ska bli för vi har inte träffats på länge.

Let´s dance börjar imorgon :D Äntligen. Kändisarna som ska vara med är : 

Tony Rickardsson , Tina Nordström , Susan Lanefelt , Linda Lampenius , Richard Herrey, Tilde Fröling, Mi ridell, Matte Carlsson, Dilba Demirbag, DANNY SAUCEDO,
Karl Petter Bergvall, Ulf Larsson. 
20:00 på TV4

På söndag börjar nya programmet SINGING BEE - Det är ett svenskt underhållningsprogram där vanliga människor tävlar om att  vara den som sätter texten bäst.  Programledare är Hanna Hedlund, martin Stenmarks tjej. Man behöver då alltså inte sjunga bra, det gör dom iallafall inte på reklamen ^^ Det kommer bli skoj och titta på. 20:00 på TV3

Själv ska jag titta på programmen och hoppas att ni också gör det.

Godnatt / Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback