Onsdag

Jag hade inte turen på min sida när jag vaknade i morse :( Ja vaknade då med migrän, precis som jag kände på mig att jag skulle göra. Nu mår jag bättre men lite värk kvar.
Jag ska ta mig an och titta på jobb nu, det är ju ett av mina nyårslöften.

Jag fick en kommentar om studielån och svarar nu :) :
Jag vet att man får studiebidrag och det är på 1050 kronor i månaden. Studie lån får inte jag, man får nog det om man studerar i någon annan ort eller ansöker om det via csn. Det har jag hört och tror att det stämmer. Förlåt att jag inte kunde svara mer på denna fråga men jag ska nog ta och kolla upp det!
Hoppas att jag var till lite hjälp :P

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej så man får studiebidrag? inte studielån? jag menar, man får det, eller får man bara låna det & sen typ kanske betala tillbaka dem när man har pluggat färdigt? :P puss!

2008-01-09 @ 15:47:41
Postat av: Amanda

Japp man får studiebidrag och man får det, man betalar då alltså inte tillbaka det efter
att man pluggat färdigt. Kram

Postat av: Sussie

det blir typ nästa vecka PPT.

2008-01-09 @ 16:33:56
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Johanna

KOMMER DU IMORGON? VI HAR SAKNAT DIG IDAG! oj sorry caps :P

2008-01-09 @ 17:26:50
URL: http://juhunna.blogg.se
Postat av: Johanna

men kommer du imorgon? du svarade inte på min fråga ^^ men du frågade ju nyss om vi börjar halv nio så du kommer? :)

2008-01-09 @ 17:33:29
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback