Onsdag morgon !

 Godmorgon hoppas att ni är på bättre humör än vad jag är. Men jag blir nog gladare när jag kommer till pysslingen och träffa lite hedliga folk. Aja.. det som jag hittills har gjort är att jag har duschat, klätt på mig kläder,sminkat mig. Nu är det bara frukost kvar!!

Idag har vi ppt - powerpoint presentation. Jag satt och fixade med den igår kväll.. puuh det tog sin lilla tid.

Jag såg i huvudet på  gynning igår, hahaha det var roligt. Jag tycker mer om när hennes hår är brunt, men skit samma.  Jag måste bara får säga att hon ser fantastiskt bra ut, vilken utstrålning och glad hon är. Man blir ju själv glad när man tittar på programmet. Så det programmet blir fler gånger. Om ni såg det, vad tyckte ni? :)


Ha en bra dag / Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

Asbra program :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback