Onsdag eftermiddag?

Hejsanhoppsan

Idag var det pysslingen, vi redovisade våra ppt presentationer och det gick lyckat. Efter det svarade vi på några frågor och sedan fick vi gå hem. klockan ca: 10.50 Men min emil grupp stannade kvar och vi övade.. övade. Till sist var det bara jag och tessan kvar i rummet och vi skojade, inne på nätet och jag lekte en sak och tessan filmade det :S jag visste inte det, hahahahah kul var det i allafall.

Vi tog varmchoklad och sedan åkte jag hem. Det var en jätte konstig kille på tuben, så jag blev lite rädd och bytte säte :P

Nu sitter jag här och tänker.... jag ska nog... eller jag vet inte.. aja jag får se.haha

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Busigt värre :D

Postat av: sofia

Bra att det gick bra på ppt :)
hallå lyxlirare gå hem 10:50 :O

2008-01-16 @ 15:35:27
URL: http://millstones.blogg.se
Postat av: Johanna

hemlis!

2008-01-16 @ 15:38:42
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback