Om jobb

YoHo kamrater

Jag ska snart gå och lägga mig för jag är ganska så trött, men jag chattar med Frida <3

Jag fick en kommentar om frågan om jobb. Såhär är det, jag sökte några jobb på platsbanken ( arbetsförmedlingen) Jag fick vänta väldigt länge på svar ,men från en del fick jag inget svar. Det är väldigt dåligt tycker jag. Men rätt som det var så ringde min mobil ( när jag var i skolan) och frågade om jag fortfarande var intresserad av jobbet som dom erbjöd mig. Jag sa självklart ja för jag ville så gärna ha ett jobb.Deltid eller extra då, annars hinner men inte med skolan och kompisar.

jobbet som jag har är telefonförsäljare för cancer och diabetes fonden. Det är inte ett lätt jobb och det krävs tålamod. Jag har bara haft en riktig jobbdag där. Det var i söndags, jag skulle jobbat där idag men det kom andra saker i vägen. Jag ska dit på söndag och jobba igen.
Jag skulle nog säga att det inte är ett så bra sommarjobb med tanke på att alla kunder man ringer är bortresta då.
Jag ska ge jobbet  mer chans för jag är inte 100% säker att jag vill hålla på med sånt men man kan alltid testa.

Hoppas att du fick svar annars är det bara och kommentera igen! :)

Godnatt gott folk / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback