Lördag

85272-37


Godmorgon jag vaknade vid halv tio så då gick jag upp.
Nu spelar jag lite alfapet på blip ^^ Det är rätt skojigt och klurigt.

Idag har jag inte planerat  något stort. Jag ska kanske på bio, jag vill se I AM LEGEND så det kanske är någon filur som vill se den.? Jag ska kanske se den med pappa :P Vi får se.

Annars hade jag kanske tänkt och gå idag, gå ut en promenad. Det är alltid bra och göra.

Nej nu ska jag gå och göra ditten och dattenm ,äte lite frukost och sedan bestämma mig vad jag ska göra denna dag.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Jossi

Hoppas du hittar på något skoj!
Ha en bra dag iaf o hoppas du får se filmen. :)
Kramar till dej Amanda!

Postat av: Sussie

jag ska dra till oliver :P

2008-01-26 @ 13:14:08
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Tessan

Alfapet?! Utan mig? *sårad*

:D

2008-01-26 @ 13:37:40
Postat av: carro

ååh va I am a legend bra?? :)

2008-01-27 @ 16:48:43
URL: http://carolineolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback