Jag är trött och ett frågetecken.

ÄNTLIGEN har vi kommit överäns om att vi ska ha tjejkväll imorgon :D det är då jag, tessan, johanna och sussie. Ohh yeah va kul vi ska ha. Vi håller på och bestämmer vad vi ska käka nu, haha det håller på i evigheter.
Till middag föreslog jag att man kunde ta med sig en köttbulle var och steka en spagetti var ^^ men det ville dom inte. Dom ville ha kyckling filé och potatisgratäng : ( Men det funkar väl också.

Haha det är väldigt intressant och chatta tre stycken och bestämma något! man kommer aldrig fram till något mer än att vi ska träffas imorgon ;D

Nu ska jag fortsätta och chatta med galningarna som jag har till vänner ^^  ta inte illa upp :P

See yah! / Amanda


Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag åt kycklingfilé med potatisgratäng idag :D
haha din idé var ju påhittig ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback