HAHAHA våran berättelse

HAHAHAHA jag hittade den här texten i minblogg på pa som jag la in för typ två år sen. Jag , frida och anna skrev det. haha.Nu när jag hittade den såundrade jag ; va fan är detta? Men när man kommer längre ner så står det förklaring. Hahaha jag säger bara det. Läs på egen risk!   Det finns ingen färg när jag lägger in den här och nu men det står vilken som har skrivit dom olika styckerna XD    Allt ska sitta ihop.


Jag dansade nära honom, kunde känna hans stånd mot mitt lår. Vi går in i rummet. Han sätter sig närmare. Vi kysser varandra länge. Våra tungor leker med varandra. "Ska vi knulla?" frågar han. Jag vet inte vad jag ska säga.


Han sa att jag var ful och tjock och han får ingen orgasm när vi älskar. Hon springer ut i trädgården och skriker: "Syster, syster, syster*! Ge mig en kille som är ful och tjock som han i Lost - han är så sexig mama. När han svettas får jag orgasm.

Snälla lämna mig inte. Gå inte. Lämna mig inte ensam i detta mörker. Du sa att det skulle vara du och jag. Blir det inte så nu? Jag behöver ju dig. Snälla, gå inte."


Skriven av Amanda ( jag ), Frida och Anna.Frida skrev den första texten (röd färg), Amanda skrev den andra texten (blå/lila färg) och jag skrev den sista texten (rosa färg). Sedan satte vi ihop allt vi skrivit till en berättelse som är lite knäpp men rolig.

OBS! Orden med kursiv stil och en sådan * figur efter betyder att orden är utbytta till något annat pga av att vi inte vill skriva dessa ord här på pa så att alla andra kan läsa.


  haha omoget?

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHA herregud vad omogna vi var:P fast kul hade vi allt!!! och det är väl det som räknas?

Postat av: Johanna

hahahhaaahhaha jag dör !!!!!!

2008-01-13 @ 14:47:14
URL: http://juhunna.blogg.se
Postat av: Tessan

Varför är jag INTE överaskad? ^^

2008-01-13 @ 16:42:02
URL: http://thottoresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback