Fredag / Lördag

Igår var jag i skolan och hade matteprov, engelska ( svenskan var inställd) och idrott.
Efter skolan drog jag till gamla stan och mötte Sanna och vi gick från gamla stan till t-centralen. Vi åkte till hötorget och åt på taco bar, vi satt där i typ nästan tre timmar ^^ haha Vi pratade om en massa smått och gott. Efter det åkte vi till vivo i hökarängen och köpte godis och sedan till tallkrogen. När vi kom hem till Lydia skojade vi med henne att det fanns ingen godis för att alla tandläkare strejkar för att många barn efter jul får dåligare tänder. hahaha det bästa var att hon gick på det XD ( tror vi)

Vi tittade på Bring It On: In It to Win It, det är den nyaste :D Men jag tycker fortfarande att Bring It On: All or Nothing är den bästa av dem. Vi tittade också på vänner avsnitt , dansade och skojade :)
Vi hjälpte Lydia och rensa sin garderob och fick lite kläder som hon inte skulle ha kvar :D

Idag var jag på Gina tricot med Lydia och sedan hem och lämna saker och hem till pappa. Jag fick låna en massa filmer av Lydia också-  Just my luck , The jerk, Cake, White Chicks, sandor slash ida och en till film som jag inte kommer ihåg namnet på :D Så jag har lite filmer och titta på nu. Jag har sett White Chicks men inte dom andra!

Ikväll ska jag bara vara hemma och chilla och titta på film.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill också se de där fortsättningarna på Bring It On! :)) har inte sett dem nånstans att hyra..

Postat av: Johanna

jamen så bra, då kan ju jag få tillbaka mina filmer nu då ;)

2008-01-12 @ 21:11:08
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback