Det har kommit mycket snö nu..

Hej allihoppa!

Igår var jag i stan med Frida :) Vi shoppade en massa, eller Frida i allafall :P Jag köpte två söta tröjor från Zara och en tröja från Gina tricot. Jag lämnade tillbaka en klänning som jag ångrat att jag köpt : / . Vi åt på sandy´s och pratade om en massa saker. Frida träffade några vänner och sen träffade jag på Rosanna från min klass. Vi gick och myste i gamla stan i det kalla vädret och sedan drog vi oss hem. Frida tog lite bilder också :P  .

När jag kom hem gjorde jag middag och tittade på en film och lite annat som gick på tv. Jag somnade väl vid halv ett och nu är jag uppe :D

Vet inte exakt vad som väntar idag, ska kanska träffa Malin. Får se hur det blir, nu ska jag käka lite frukost.

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback