Blandande känslor.

Hello gott folk! Denna dag har haft sin goda och dåliga stunder.

Första lektionen var engelska som var väldigt rolig. Vi blev indelade i olika grupper, I min grupp var vi tre. En från varje grupp skulle gå ut ur klassrummet med engelska läraren och hitta på en story. Dom andra i gruppen skulle vara poliser typ och fråga ut den som gick ut vad den har gjort. Det är ja och nej frågot så eng läraren sa att vi skulle svara så här hela tiden: no, no, yes, no ,no ,yes Så på varje tredje  fråga säger man yes. Men det visste inte dom som frågade för  dom trodde att vi hade hittat på en story. Min blev i allafall väldigt konstig. -Hahaha glömmer den aldrig. Jag gick ut.

Svenskan var också kul för vi arbetade på våran pjäs, vi ska göra Emil fast i ny tappning- modern- gettot i usa ;) Men vi ska vara en ganska rik familj som bor i gettot. Det kommer bli så skoj. Jag ska vara Ida = fjortis, så det blir idominläppar, aniktet doppat i brunkräm, fixa håret och jaa ni vet..

Matematiken var skojig, det är alltid skoj med Shauli :D Jag lärde mig nya saker och fick skriva uppgifter på tavlan som läraren sa att jag skulle göra :)

Efter matematiken gick jag till datasalen där tessan och johanna satt, dom snälla ungarna väntade på mig. Jag och Shauli drog till idrottsläraren och hämtade en bok som jag skulle ge till kära sussie.Jag sa hej då till shauli och gick tillbaka till datasalen i skolan till johanna och tessan igen.

Vi drog  till stan där tessan lämnade tillbaka ett plagg och gick sedan till gina och tessan köpte en tröja som hon sett igår. Vi gick också in på apoteket där johanna köpte sminkborttagningsmedel. Det blev lite tjafs ( bråk ) som inte var så roligt.  jag blev lite ledsen på dig tessan men nu lägger vi det bakom oss. Jag och johanna drog till muffinsfabriken i skanstull där tessan stod och såg söt ut. ( alltså vi blev arga på varandra och åkte inte tillsammans, eller jag och johanna gjorde det. aja men nu är det bra igen.
Vi köpte 4 muffins, en till mig, en till tessan, en till johanna och en till sussie. :) En liten överraskning till suss som är sjuk :(

När vi kom till sockenplan visade jag tjejerna lite heliga platser som finns där. Vi gav boken till suss och muffinsen, jag tror att hon blev glad :)

Nu är jag hemma och har ätit mat :) Det var riktigt gött det.

nu ska jag plugga så baj baj. btw så har jag fått jobb :D

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Konsum is the holy shit? :D

2008-01-15 @ 19:30:55
Postat av: S

vilket jobb? hur ofta? :D

2008-01-15 @ 21:08:01
Postat av: Liza

ÅH, jag vil också få ett jobb!! :D

Postat av: Sussie

jag har faktiskt sökt ett jobb idag! :D med kids ^^

2008-01-15 @ 22:00:17
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: anna

vad för jobb?? haha idominläppar:P

2008-01-16 @ 01:42:52
URL: http://wooonderful.blogg.se
Postat av: Johanna

we is the shit!

2008-01-16 @ 07:41:48
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback