Bio och shopping

85272-23



Idag har jag varit med Malin (pappas tjejs dotter ) :D VI var på bio och såg Förtrollad och den var jättebra och rolig så den rekomenderar jag. Efter det shoppade vi och hade skoj , jag köpte en kjol och ett par hotpants från MQ ( Se bild ovan) Jag fick ett par Björn borg trosor av Malin och Britta :) Hihih tack så mycket :D Det var bra priser på jeans på JC men tyckte inte om hur dom satt plus att jag var stressad för dom skulle stänga. I know dom svarta trosorna ser stora ut men dom är inte det på ! ;D

Nu sitter jag här och är väldigt nöjd med denna dag:D Hihihi

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

WOHO! BB-trosor äger häströv (det känns som om jag sagt det förut, häströv, alltså)!!! Najs kjol!

Postat av: Sussie

Jää, nu har jag inge hår kvar!

2008-01-04 @ 14:59:27
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback