7 Januari - Stan med Johanna och plugga

Jag ska snart fixa till mig så jag är klar  . Jag ska nämligen träffa johanna i stan 14.00 :D Vi ska till weekday och titta på jeans, får väl se om man hittar några.  16.40 ska jag till tandläkaren men som tur är ligger det i stan också då  blir det nära.

Jag tror att jag ska åka till mammas kompis sen efter det för mamma är nog där. Jag ska titta på katten som har våran kattunge i sig :) Man vill ju se hur mamman ser  ut :) Hihih

Jag ska väl  ta och plugga lite också eftersom att vi har matteprov, kostprov och powerpoint prov. Jag säger bara OMG.

Ska dra nu men ha en bra dag :)

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Johanna

yeeeey alá spottkopp!

Postat av: Jossi

usch vad mkt prov! vi har matteprov nu första veckan.. :( börjar ni imorgon?

2008-01-07 @ 13:56:27
Postat av: Sabine

Hoppas du hittade några jeans :)

2008-01-07 @ 19:30:53
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: sofia

haha "katten som har våran kattunge i sig"
vad roligt det låter!

2008-01-07 @ 19:53:25
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback