«You can't beat Amanda.»

Nu ska jag titta på Lost och äta glass som mamma köpt hem till mig :) YEY för det.  Det blir ingen Grey´s för det  går i repris på söndag efteriddag och lost går mitt i natten i repris. Så jaa..lost blir det idag då.

Dagens humör: trött och medelglad och medelledsen
Dagens borde:  plugga lite matematik 
Dagens frisyr: utsläppt men luggen uppsatt med hjälp av ett hårspänne
Dagens klädsel: gråmjukisar och vit tröja
Dagens planer: VILA
Dagens materiella vill ha: inget
Dagens längtan: till skolan
Dagens fundering:  VARFÖR?
Dagens beroende: datorn
Dagens tråkigaste: att vara sjuk :(
Dagens personer:  Mamma och sussie :)
Dagens irritation: influensan och att vara inne
Dagens låt: ingen

Kommentarer
Postat av: sussie

ååh, är jag dagens person :O snuttan! krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback