XOXO

Jag kom precis hem från min shopping på ica. Innan ica shoppingen kände jag mig slö men när jag kom ut klädd i vinterskor, jacka, halsduk och vantar (  hade kläder under naturligtvis ) så kände jag hur vinden tog tag i mig och jag blev genast pigg och glad. Jag gick och trallade för mig själv och log mot folk som jag mötte :)  Dom måste undrat vad jag var för en konstig filur. Jag köpte lösgodis och marabou mjölkchoklad med DAIM :D När jag plockat godiset och gick mot chokladhyllan var det bara en marabou mjölkchoklad med DAIM kvar, ENDAST EN! Den låg och väntade på lilla mig, så sött.

Nu ska jag borra in mig i soffan med kuddar, filtar ,och äta godis,dricka LOKA och läsa en bok :) Mysilimyspys hihi. Boken är då såklart Gossip Girl <3

Hoppas att eran dag har varit glad och bra :)

XOXO

Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

Alla borde tralla mot folk som dom möter ^^ svenskar är så tråkiga!

Postat av: Tessan

HAhaha! Amanda, då! :D

2008-02-03 @ 19:14:22
Postat av: Tessan

Det är ju så typiskt dig :D:D

2008-02-03 @ 20:20:53
Postat av: sussie

har dom inte alls, var där nån gång, typ nån vecka sen och då var det bara 50% på senaste kollektionen... och allt annat så det är nytt. kan ha varit 75% på en del av shitet. men jag måste kolla upp och shoppa lite födelsedagspresenter till mig själv med min mor där ;)

2008-02-03 @ 22:32:23
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback