Vecka 9 fullt ös :D

Nu har min veckolista uppdaterats och ser ut så här : o  :D Det var år och dagar sen jag var så här upptagen. Men shit så roligt jag ska ha det :)hihi



Måndag:
Vid halv tre ska jag gå på ett möte, efter det ska jag träffa tessan och träna aerobic :) Filippa fyller 17 ljuva år :D <3 GRATTIS :D


Tisdag: Jag ska träffa Tessan och åka skridskor på kungsan :D


Onsdag: Då ska jag vara med min kusin och vara barnvakt hela dagen  :)


Torsdag Jag ska träffa min kära vän Filippa :)


Fredag: Jag ska till tandläkaren på förmiddagen och mot kvällen ska jag till sussie på kalas :D


Lördag: Jag har inget planerat än


Söndag Jag ska träffa Frida :D <33





Jag lyssnar på Piece of Me  och jag tycker att den är bra :)




Britney Spears - Piece of Me Reality Version

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha, jag trodde att din syster skulle fylla 17 ^^

2008-02-25 @ 08:13:24
Postat av: Jossi

Jag var ju nyss i Sthlm jag såg dej inte haha ;)
ha ett bra lov! :)

Postat av: Jossi

Vi bodde någonstans på Söder, haha ;)
Vart ere du bor då? ;p

2008-02-25 @ 11:59:05
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback