Torsdag- idrottsdag

Jag är så trött, jag har haft idrottsdag idag. Jag mötte Sussie och Tessan i Gamla stan för att ta rödalinjen mot universitetet där vi gick mot  freskati hallen. Vi gymade i ungefär en timme när vi kom dit, efter att timmen gått spelade vi badminton. Det var riktigt roligt och jobbigt, men jobbigt ska det ju vara ^^ Jag fick spela badminton själv ett tag för varken Tessan eller Sussie orkade. LATMASKAR.

Jag är hemma och har hunnit med ganska mycket, jag har ringt och avbokat min tandläkartid som skulle varit  imorgon, duschat cd ( min fågel) , tittat på tv och duschat och fixat lite i köket. Mohahah jag kan mina grejor.

Nej nu ska jag skicka ett mail, och sedan träffa Filippa :D hoppas att ni har haft en strålande happy dag :)

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback