Torra Norra fick fint besök av the voice och 2 artister :D

Tjoho Idag har det varit en underbar dag :D Dagen började med matteprov ( okej itne så underbart) men det gick jättebra tycker jag. Efter det hade vi håltimme, vi åt lunch under håltimmen. Engelskan var chill, höll bara på i ungefär 20 minuter tror jag. Håltimme igen ( eftersom att svenska var inställd och eng slutade tidigare) Jag, Sussie och Tessan gick ut och köpte prinsesstårta och chips som vi åt i matsalen xD

Sen var det dags för THE VOICE KONSERTEN :D :D  Vi fick bra platser och så. Jakob och Paul från vakna med the voice underhållde oss medans tiden skulle gå, dom var väldigt roliga faktiskt! :) Adan Tensta sjöng först och jag fick många bilder på honom :D hihi Det var en grymt bra stämmning och coolt ljus ( som inte syns på bilderna, ljuset alltså) Det var  PARTYYYYY!!  Efter några låtar kom Simona och Kim från the voice upp på  scenen och pratade :D Btw så fick man se Danny Dee , det har man aldrig fått gjort i tv!?Han är med på en av bilderna.
Mange schmidt och tomas rusiak  sjöng några låtar också :D Jag fick en kram av Mange schmidt, woho haha.
Tessan fick Adam Tenstas singen som han slängde ut i publiken :) Grattis till henne som fångade den.

Shit vilket ös det var alltså grymt roligt och bra :) Jag ,Tessan fick fotas med Simona och Kim från the voice för jag frågade dom snällt :) Vi fick bandanas :) Sussie har på sig en på en bild hihi :) haha glömde nästan tilllägga att Mange schmidt taffsade på Tessan knä ^^ han kom fram till oss när han sjöng och la handen på tessans knä xD hon är fett stolt över det nu.

     


   

  


Danny Dee är med på den femte bildem, han håller i kameran och har en svart keps och svart vit halsduk typ :)

/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback