Tisdagen den 5/2

Hellu hellu..

Har hjälpt mamma lite i köket precis, det blir broccoli paj till middag med sallad :D Skolan har varit chill, matte,svenska och engelska.  Efter skolan väntade Tessan på mig för min matte slutar lite senare typ :) Vi drog till ett fik vid hötorget/rådmansgatan, vi åt såklart en varsin SEMLA :D Den var verkligen jättegod hihi. När jag betalde så gav jag en krona för mycket och hon i kassan la den i en burk till Rödakorset :O Hon frågade inte ens om jag ville det utan stoppade in den där. Det var ju ändå MIN krona,hallå? Men en krona gråter jag inte över ,det var bara sättet hon gjorde det på, hon var inte så trevlig. Jag skänker gärna en krona till rödakorset.

Efter vi fikat och fått grädde på näsorna gick vi mot hötorget och tittade i affärer. Vi var inne i souk gallerian där vi gick till Topshop och prövade fula kläder som var på rea och kostade mycket. Haha vi fick ett gott skratt.Sen efter det gjorde jag och Tessan någon hemligt, en överraskning som ingen annan får veta idag. Mohaha

 Nu ska ja snart käka middag och sedan lite tv och sedan sängen. mycket och det blev ^^

/ Amanda 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hemlisar och semlor och fula kläder på SOUK och Amandush är bäst!

Postat av: Jossi

O en hemlis spännande ^^

2008-02-05 @ 20:29:05
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
Postat av: Tessan

Det är bra att jag har dig, Suss(?), Johanna och Shauli!

2008-02-05 @ 20:46:05
Postat av: Johanna

OLA OLA OLA

2008-02-05 @ 20:48:40
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback