Stan med Filippa + Juno :)

Jag tittar på den nya serien private practice som går på fyran. Addison montgomery lämnde Grey´s anatomy och är nu med i private practice. Jag har sett 10 minuter och den verkar lite rolig :)

Idag träffade jag Filippa vid halv två, vi åkte in till stan och tittade :) Det var riktigt trevligt och roligt. Vid fyra gick vi på bio och vi såg Juno :) Det var smockfullt i salongen :O  Det var bra publik men dom som satt brevid mig var inte ett dugg roliga. Vi skrattade typ hela tiden, haha hon var så rolig och hennes familj hah.

    

Till middag har jag ätit våfflor med glass :) Det var mumsigt hih. Tack för en underbar dag Filippa :)

Nu ska jag tillbaka till tv:n :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååh, våfflor...!

2008-02-28 @ 22:10:24
Postat av: sussie

Visst var filmen bra och inte på tal om soundtracket! MUMMA PÅ MUSIKEN! :))

Postat av: sussie

Och Micheal Cera som spelar Paulie Beeker(?) är mucho söööt. Hehehehe.

2008-02-28 @ 22:28:07
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Filippa

Tack själv sötis, Göta kanal nästa ;)

2008-02-28 @ 22:43:31
Postat av: Amanda

till filippa: jaa längtar fett mkt :D :D tack själv gulle (L)

2008-02-28 @ 23:18:26
URL: http://maandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback