Sportlov

Halloj, snart ska vi i familjen iväg för farmor fyller år så vi ska fira henne. Tidigare idag har jag tittat på the simple life haha jag älskar det och dör av skratt. :D


image82

Nu är det sportlov och har bestämt lite saker som jag ska göra:

Måndag: Vid halv tre ska jag gå på ett möte, efter det ska jag träffa tessan och träna :) Filippa fyller 17 ljva år :D <33 GRATTIS :D


Tisdag: Jag ska träffa Tessan och åka skridskor på kungsan :) :)


Onsdag: Då ska jag vara med min kusin och vara barnvakt hela dagen typ :)


Torsdag Jag ska träffa min kära vän Filippa :)


Fredag: Jag ska till tandläkaren på förmiddagen och mot kvällen ska jag till sussie på kalas :D


Lördag: Jag har inget planerat än


Söndag Jag ska träffa Frida :D <33


Så ser min vecka ut än så länge, den kommer säkert och ändras för jag ska träffa lite kompisar men har inte besätmt dagar än.

/ Amanda




Kommentarer
Postat av: Tessan

Sure babe att vi ska äga Kungsan! På tisdag?

2008-02-24 @ 15:45:45
Postat av: Sofia

Jag såg också simple life idag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback