Slapp lördagkväll

snor snor, usch. Idag åkte jag och mamma hem till pappa för att mamma skulle hämta något där som pappa skulle ge. Jag fick en ny almanacka som farfar lämnat :D Jag  har redan en men den jag fick i dag är mycket bättre och finare, hihi:)  Efter det åkte jag och mamma till farsta centrum där vi åt mat på donken och handlade en present till Madeleine som fyller år idag :) Grattis :D Vi gick hem til henne och hennes familj en stund, deras kissekatt är så gullig :)

Nu är jag hemma och känner mig inte frisk än :( JAG VILL BLI FRISK.

Men som sagt det är melodifestivalen ikväll som jag ska titta på och sedan ska jag gå och lägga mig.Ingen sen kväll för mig inte, men det har jag bestämt själv. Imorgon bitti, eller vid 10.15 ska jag nog titta på nyhetsmorgon söndag för
"Blondinbella" ska tydligen vara där ^^ Tänkte att det skulle vara lite skoj och se vad hon har och säga. Men jag tycker om och titta på nyhetsmorgon söndag för då är Tilde de Paula som är programledare :)

Ha en bra kväll och njut av ledigheten.

/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback