Skridskor med Tessan :)

Idag var det skridskoråkning med Tessish :) Först handlade jag en present till en kompis och sen åkte vi skridskor :) Det var skojigt, hih. Det var några småkillar som frågade om jag kunde jaga dom men jag orkade inte så jag blev kallas nolla ^^ haha. Till tessan frågade hon vad hon hade i munnen och då svarade hon- en massa grejer men dom frågade igen och då svarade hon- en tandläkare hahhaha det var fett skoj :D Det regnade dock så jag blev blöt i håret ( man kan se det på bilden ^^ ) Men skoj hade vi minsann !

Vi tittade i yttligare mer affärer :) Jag köpte ett par solbrillor för endast 5 kronor!! Fett billigt heh.



Imorgon ska jag och min kusin Moa gå på bio och vi ska se på Alvin och gänget.  12.30 imorgon så det blir upp i hyffsad tid så vi hinner äta frukost och lunch innan :)

Hoppas att ni haft en bra dag! :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naaw, Alvin & gänget ^^

GANGSTA!

2008-02-26 @ 19:41:19
Postat av: Annie

Alvin o gänget är sååå bra:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback