Pysslingen samt donken

Nu är man hemma, eller jag kom hem för en stund sen. Idag var det pysslingen som var väldigt intressant och bra :)
Efter det drog jag,
Tessan och sussie till donken och åt lite. Det var två killar som kanske var mellan 28-40 år som råstirrade på oss vilket var väldigt irriterande och äckligt. Efter vi käkat gick vi mot tunnelbanan då jag och suss åkte hem och tessan stannade kvar för hon skulle träffa en kompis. Kolla in Sussies blogg för att titta på bilden på donken :) Vi dukade upp så fint

Så har dagen varit idag. Lite senare ska jag och mamma gå på bio och titta på Things we lost in the fire. Det är en förhandsvisning som jag bjuder henne på :) Wiii

image80


Ha en fortsatt bra dag / Amanda

Kommentarer
Postat av: emma

kul med film :)

Postat av: sussie

att veta vad en björnfitta är, ja det är nog det viktigaste att veta här i livet!

2008-02-20 @ 16:50:19
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Tessan

HAHAHA! Mellan 28-40. ;D

2008-02-20 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback