Onsdag

Jag tittar på en film som går på 6:an ,Austin Powers , haha han är så ful. Idag skulle jag varit på bio med min kusse Moa men hon blev sjuk- magsjuka :(, hon har kräkits, feber och lite dålig i magen :( usch det var bara jobbigt och titta på när hon mådde dåligt :(  Hoppas att jag inte blev smittad, det tar ju några timmar innan man känner av det :O

Jag åkte in till t-centralen och köpte en bikini som jag såg i går med Tessan :) Jag är tidigt ute i år med bikini, men den kanske tar slut ! se bild nedan :)  När jag gick vid hötroget går det en kille brevid mig och stirrar  jätte länge och säger tillslut: vilka vackra ögon du har. hahahaha

Ikväll har jag tittat på tv, ätit middag och ätit fruksallad som jag har gjort :) Nyttigare än godis hihi.

Nu börjar filmen! :) 

   

Moa äter kakor :)  Moas hamster nelli     Min bikini som jag    Fruktsalladen :)
                                                                köpte :) underdelen
                                                                ser lite stor ut, men
                                                                det är den inte :)
                                                                            

/ Amanda
                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naaw, vilken gullig pöjk!

2008-02-28 @ 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback