Onsdag kväll

Nu är klockan över nio och har gjort egna semlor!!!! Jag gjorde inga igår och det beror på att jag inte orkade, men idag orkade jag minsann :) Jag har alltså gjort bullarna själv :) grädden har jag köpt samt mandelmassan :P men jag har vispat och blandat dom, så jag tycker att det räknas som självgjort :)

jag ska dra mig till tv:n och tjocka mig nu,  hoppas att alla har haft en bra dag!? :)



image47

Dom är inte lika vackra som dom man köper men vadå? Jag har ju gjort dom själv :D

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Tessan

De är vackrare än en solnedgång på Gotland i Augusti!

Får jag en nu?

Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

2008-02-06 @ 21:43:39
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback