Onsdag förmiddag

Så nu har jag vaknat och känner mig rätt så pigg i ögonen,men ni ska höra MIN RÖST!!!! Jag kan knappt prata ,usch det låter förjävligt rent ut sagt. Igår  var jag mycket hes ( fråga tessan förjag pratade med henne i telefon <3 ) och gick och viskade men då sa mamma åt mig att inte göra det för om man går och viskar tappar man rösten väldigt fort :S Det har läkare sagt till henne när hon typ tappade rösten. Så nu kom resultatet av att jag viskade igår :O haha Jag ringde pappa för ett tag sen och han undrade först vem det var som ringde :S haha Aja Nu ska jag göra te och vila den lilla rösten som jag har kvar.

Usch bajs på att vara sjuk, dumma influensa jag har, försvinn för tusan

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Jossi

Va läskit att tappa rösten :o
nu är jag också sjuk de e triiiist :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback