Om en timme är det vecka 6

Tjo systrar och bröder!

Ikväll har det varit familjvkäll med film och gottigt, riktigt mysigt faktiskt. Middag blev mcdonalds som min syrra köpte, hon kan vara go ibland.

Nu chattar jag med Filippa hihi, vi har bestämt lite saker ( inte min syster)

Denna vecka ser ut så här för mig:

Måndag: Gåt ill skolan då har jag matte,bf-lektioner och drama. Inget planerat efter.
Sofia fyller 17 år :D

Tisdag: Skola då jag har svenska, matte och engelska. Semla efter skolan med Tessan och Sussie :) . ( har ingen teater)

Onsdag: Då är det pysslingen och börjar 12.00 slutar 15.00 shiat :)

Torsdag: Praktik :) Efter de ska jag träffa Filippa, min käre vän :D

Fredag: skolan- Matte,svenska,engelska och idrott,  Har matteprov :( Efter skolan ska jag vara barnvakt, sover troligen över då.

Lördag: Teater mellan 12.00-15.00 i medborgarplatsen, ( jag spelar teater) Sen vet jag inte vad som händer.

Söndag: Ingen planer

Nej nu ska jag trippa bort till sängen och sova, läser troligen inte för det börjar bli sent.

Godnatt! / Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

Duktigt att ha allt planerat redan, så långt innan tyänker inte jag ;)

Postat av: Tessan

TEMLA imorgon! Fyll i, fyll i!

2008-02-04 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback