Nattsömn

Godmorgon, här sitter jag med macka i munnen och tuggar. Idag är det pysslingen och mentorsamtal!! Vi slutar tidigt i allafall :D Vet ni en sak???? Jag gick och la mig vid halv tio i går och somnade ungefär tio!! Jag har sovit 8½ timme i natt och det är jag väldigt stolt över. Annars brukar jag sova mellan 5-6 timmar. ( Det här handlar då om vardagar) På helgerna kan jag sova mer är 8 timmar men då blir jag så trött. Aja

Nu ska jag äta upp in smörgås och sedan fixa det sista och sedan gå. mycket sedan^^

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så du kan tugga idag? (;

Jag somnade också ganska tidigt igår. Mitt i Top Gear. :/

Ses snart! (L)

2008-02-20 @ 07:57:12
Postat av: Johanna

Nehe, då finns det tyvärr ingenting mer jag kan göra. Men du kan ju vara jättesnäll att berätta för mig vad jag gjort då. Jag trodde vi rädde ut det här igår?!

Postat av: Alexandra

Åh, ibland är det verkligen skönt att lägga sig tidigt. Jag burkar göra det hos mamma, men då lägger jag mig kl 8 :D

2008-02-20 @ 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback