Mischa Barton åtalas, Ytterligare en Hollywoodstjärna i fängelset?




I december 2007 greps skådespelerskan Mischa Barton av poliser som sett henne köra kors och tvärs på vägen. Hon greps med marijuana, utan körkort samt med en för hög promillehalt.

Mischa hölls kvar i häktet i sju timmar innan borgen på över 60.000 kronor betalades. Senare samma vecka avslöjade en polisman för pressen att Mischa hade rökt marijuana samma dag som hon greps.

Paris Hilton, Nicole Richie, Michelle Rodriguez och Lindsay Lohan har alla haft problem med att hålla sig på rätt sida lagen. Mischa Barton får nu hålla tummarna och hoppas att hon klarar sig lindrigt den här gången...

Skribent:
Hannah Zingmark    Källa: sthlmsfinest.com

Jag är väldigt besviken på Mischa , varför??  Men jag älskar henne i allafall  :) haha inte på lesbiskt sätt utan idol sett. Hon är min idol , jag är hennes största fan :D :D

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Eva

tjihoo! Jag ska till en av Bangkoks största marknader på lördag så då kan jag ju titta efter en marinblå väska för än så länge har jag inte sätt någon.
kramisar

Postat av: JOSEFIN

Mischa är min störsts idol, jag älskar henne! :)

2008-02-28 @ 09:11:43
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: sussie

Nopes, det har jag inte. OCh ja, jag såg Juno. Den är jättebra! och rolig. om du har tur har du lika bra biopublik som vi hade ;P inga som störde och alla skrattade i kör ^^

2008-02-28 @ 09:45:10
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback