Måndagen

Hejsan *host* *host * * snörvel* *snörvel*

Jag är sjukare än igår och det är skit pga det. Dagen har varit så här. Jag träffade min lärare eller förra lärare i liljeholmen vid 08.10!!!  Efter det åkte jag hem och sov typ i soffan fram till tre då och jag pappa gick till Filippas skola ( syrran) där vi mötte mamma. Jag ville följa med på mötet för jag ville höra vad det rörde sig om. Efter det åkte jag och mamma  till globen och jag fick ett par skor som jag har sett och ville ha. YEY, sen åkte vi hem till ljuva farsta och åt pizza och sedan hem. Nu är jag helt död och ska sova snart, ska bara duscha först.

Hoppas att ni är friska och krya för det är inte jag :(

Jag fick en ny plånbok från mamma i märket ESPRIT :D Den är skit snygg. Tack mamma!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Jossi

Vad tråkit hoppas du blir bra snart! Krya på dej Amanda :)

Postat av: Tessan

Krya på dig, gullefjun! Hahahaha :D

2008-02-11 @ 20:33:05
Postat av: sofia

krya på dig :)

2008-02-11 @ 21:06:38
URL: http://millstones.blogg.se
Postat av: Johanna

Okej, då skriver jag det här för att du ska förstå att jag tycker om dig också, och det är absolut ingenting personligt menat mot dig, jag har försökt säga det, men det känndes inte som att det riktigt kom
fram till dig. Allt jag skriver i min blogg, är mina tankar, du behöver inte läsa om du inte vill- jag skriver för att jag älskar att skriva och får ur mig mkt känslor på det viset.
När du sa "det är inte bara du som mår dåligt" tog jag väldigt illa upp, eftersom jag tog det som att "sluta tyck synd om dig själv" ungefär.
Jag har ingenting kvar att skriva, eller jag har massor att säga till dig, men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig utan att du ska misstolka det.

Är ett förlåt en bit på vägen?
bara säg vad jag ska göra .. nu har jag tydligen sabbat det här me.

2008-02-11 @ 23:19:48
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback