Måndag- starten på veckan

I'm a very busy woman!( med indisk brytning) Det sa jag idag och pekade med fingret på min arm ( skulle varit en klocka där) För Tessan eller Sussie frågade något som jag inte kommer  ihåg.
Idag har det varit en seeg dag, har varit väldigt lång känns det som. Men det var skoj och träffa alla klassmedlemar men mest Suss och Tessan :) Hihih.

Det hela började med matematik, där jag förstod läsfrågor som oftast brukar ta någon dag innan jag fattar :D haha.
Jag pratade ganska mycket och Anny (matteläraren) sa till mig några gånger :S Men vadå? jag har inte sett alla på en vecka liksom ( förutom Tessan som jag träffade i torsdags förra veckan) Mohahaha.
BKf nästa - Barn, kultur och frtidshem,  mer än halva lektionen bestod av mentortid ^^ Fick reda på att det är idrottdag på TORSDAG då det inte är PRAKTIK :(  Vi har fått en grupp uppgift, jag är med Sussie och Fredrika. Vi har värsta bra verksamhet uppg.

Lunchen bestod av kebab som inte var speciell god så vi köpte chokladbollar och äpple. I väntan på nästa bf-lektion åt jag mitt äpple och Tessans ögon började bli glansiga ( T tål inte äpplen) Så jag la äpplet i papper och la i väskan. Ville inte vara dum och göra så hennes ögon blev svullna :( Jag är en bra kompis :D hihi

Efter skolan gick vi till idrotten och bokade upp oss på Badminton på torsdag (idrottsdagen)12.00-13.00 , vi ska nog gymma innan. Yogan, medelpasset var uppbokat så det fick bli badminton. Vi pallar inte åka skridskor i zinken eller långfärdsskridskor på östermalm. Så det fick bli det men det ska bli skoj ändå :)

Nu sitter jag här och är skittrött och fryser :( Jag ska äta middag snart och sedan går jag nog och lägger mig :O

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

badminton är kul :D

Postat av: Tessan

Hahahaha! Du är en bra kompis, kompis! :D (L)

2008-02-04 @ 20:41:43
URL: http://thottoresia.blogg.se
Postat av: sussie

nästa gång så ska vi ha yoga halv åtta på morronen!!!

2008-02-04 @ 20:45:15
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Anonym

I'm a veeeeeeeery busy woman! *Slå på handled*

2008-02-04 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback