Måndag och fortfarande sjuk :(

Godmorgon alla friska. Jag sitter här och ser allmänt trött ut men måste iväg och träffa min lärare i liljeholmen för vi ska åka och titta på något matteprogram som jag kan få hjälp av hemma :P Efter det ska jag åka hem igen och bli frisk, pallar inte och vara sjuk längre.

I fredags var jag som sagt barnvakt och det gick väldigt bra. I lördags var jag sjuk, men stannade kvar hosmin kusin och faster för att titta på melodifestivalen och mysa. I går var jag ochmin faster i västermalsgallerían och jag köpte fyra fina tröjor :) hihi orkade egentligen inte det men vad gör man inte.

Nu ska jag bara klä på mig och sedan äta en macka kanske? Det är bara det att jag har inte harft ingen aptit dom senaste dagarna och känner igen hunger.:O

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sussie

aaaaah, det var det där som var "top secret" ;P

Postat av: Johanna

Hahah, Jag får väl göra det :) krya på dig!

2008-02-11 @ 11:04:53
URL: http://juhunna.blogg.se
Postat av: Tessan

Mitt älskade bajsbarn! Kom imorgon!

2008-02-11 @ 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback