Måndag 18/2


image77


Godkväll klockan är snart sex och det är mörk ute. Vad hände med solen som sken så fint i morse? Den försvann under dagen och gjorde både mig och sussie upprörda. Jag fick inte tillbaka matteprovet idag för att Anny inte hade rättat det ;(  usch för det.  Lunchen va god idag tycker jag men det tyckte inte shauli ^^

Efter draman som var hur rolig som helst, jag och Lisa ägde haha Hur som helst så åkte jag till tandläkaren och det har inte riktigt gått som planerat men hon var 99% säker på att det skulle fixa sig tills nästa gång då jag ska få ta bort den :D Dom gjorde  avtryck på mina tänder  och liknande. Så nästa gång då gäller det! WOHO jag är lyckligast just nu :D

Denna kväll består av detta: Plugga matte, läsa klart eng boken och äta mat. Usch vilken tråkig kväll som väntar mig.

Hoppas att ni haft en bra dag!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul att du snart får ta bort tandställningen:) då får du nog vara med i mitt och oliver tagit bort tandställningen dream team om du är snäll:D

Postat av: Tessan

Lylloostkaka!

2008-02-18 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback