Lördag

Nu är klockan kvart över åtta och ska titta om det går en bra film ikväll. Jag ska nog titta på Once upon a time in mexico- Johnny Depp är med i den <3 :D

Idag har jag då varit med
Frida, hon sov över :) Vi vaknade och blev sugna på pannkakor, men hade inga ägg hemma. Så vi gick och köpte det, inget får hindra magkänslan. Vi har ätit pannkakor, tittat på film, pratat och suttit vid datorn. Jag följde med henne till tunnelbanan vid fem och det var skitkallt ute ju, det snöade som sjutton.
 
När Frida åkt gick jag till ica och köpte Loka- hallon med grape och chips :) När jag gick hem höll jag på och blåsa omkull hela tiden för det blåste så mycket och kunde nästan inte se någon pga snön :P Haha

Jag har ätit middag, duschat, tittat på bring it on again som gick på femman och diskat :P

Nu ska jag chatta visare på msn och kolla in lite bloggar.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAH MEN DU BEHÖVER INTE TITTA PÅ DEN PÅ TV FÖR DU HAR MIN DVD FILM ^^ :D

Postat av: Johanna

fett coolt att jag skickade exakt 21.00!! :D

2008-02-02 @ 21:02:41
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback