Lördag

Halloj Lördag!

Idag är det lördag och vädret är strålande :) Tycker inte om att snön är tillbaka men det ser ganska fint ut med solen som lyser upp allt. Jag sitter här och tänker på vad som ska hända idag, jag och mamma ska åka hem till pappa, hälsa på lite :)Melodifestivalen ska jag titta på ikväll och gissa vilka som är med1? Ola och Carola jag säger bara: vad händer med denna värld? Fjol/fjortis ola och sekt-carola, hoppas att det går mycket dåligt för dom.  Pipen ligger brevid mig så sött och kan inte sluta titta på henne. Hih

Nej nu ska jag dra lite smink över ansiktet och sedan ska vi åka, hoppas att ni får en bra dag och njut av solen.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Sophia

oj jag kan inte hålla med mer. Seriöst vad händer med Sverige? Det här är fööör pinsamt!

Postat av: Johanna

hmm, hur vågar du? :O

2008-02-16 @ 16:24:09
URL: http://juhunna.blogg.se
Postat av: Tessan

Antagligen tar de in folk från alla olika möjliga genrer för att sjunga, typ för "att tilltala" en massa människor, så att de kan få in extra mycket pengar genom telefonröstningen! Det tror iaf jag. ^^

2008-02-16 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback