Huvudvärk och trött men en härlig dag annars

Godkväll och snart godnatt

Jag har jätte ont i huvudet och ska därför snart gå och lägga mig. Det ska bli ganska skönt och komma i säng tidigt, eller ganska tidigt. Då slipper jag vara skittrött imorgon, men det kommer jag vara i allafall ^^

Ikväll har jag ätit tacos till middag :) Svingott var det,hih, har också tittat på tv och suttit lite vid datorn.
Tidagare idag eller vid halv fem träffade jag Filippa <33 Vi fikade på waynes coffee i farsta centrum och gick och tittade i affärer och pratade och skrattade :D Super roligt och träffa tjejen igen med tanke på att det var ett tag sen, det ska vi inte låta hända denna gång. Alltså att det inte går så lång tid innan vi träffas igen.

Sov så gott och hoppas att ni har haft en trevlans dag. innan jag somnar måste jag bara få dampa på
bilddagboken, den suger apa. Så seeeg och säger hela tiden: hög belastning eller: filen kan inte hittas!!!!!!!!!!!! Kan dom inte fixa det snart för det har varit så ett jäkla bra tag nu.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Min banankaka är sockerkaka som man har en jättestor eller två små mosade bananer i, smeten alltså. Vänd den inte för snabbt (A).

TAAAAAAAAAAAAAAAAACOS! Vi ses snart! (L)

2008-02-08 @ 09:01:32
Postat av: Johanna

KOM NUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

man kan ha i lite choklad också :D visserligen var det inte en sockerkakssmets som mamma gör med :Å

2008-02-08 @ 09:51:48
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback