Grattis Sussie som fyller 17 år :D

Idag har det varit en dag med många händelser. Matten gick mycket bra som var första lektionen, jag och Shauli äger. Engelskan var random och lunchen var inte så god. På svenskan såg vi klart sleepy hollow och skrev. Idrotten var chill, i ungefär 30 min gymade vi och sen spelade vi tennis, badminton och dansade till låtar :) Hujjjaj

Efter idrotten gick jag och Tessan runt lite i staden, vi köpte juice och det såg roligt ut när vi gick och drack den. Vid halv fem började aerobics passet på friskis som var skitskoj men jobbigt :) :)

När jag kom hem väntade jag mig sallad och nyttig mat men nej . pizza blev det! Det tackar men inte nej till eftersom att jag inte äter det ofta. Kanske inte så bra med tanke på att jag tränat bra idag :)  Nu tittar jag på Let´s dance som är skoj för temat är film :)

Idag fyller min kära vän Sussie även kallad knoppen 17 år  :D Grattis YEY <3



Njut av kvällen / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback