Gossip Girl och film :)

   


Ikväll har jag tittat på Gossip Girl som jag älskar :D :D Efter det slog jag på trean och tittade på The Sisterhood of the Traveling Pants - Systrar i jeans, jag har sett den förut och jag såg den igen :) Den är så mysig, rolig och sorglig. Det är bra skådespelare som medverkar i filmen, 
 
Namn                       Rollnamn               Medverkar/medverkat i Andra filmer/ serier
Amber Tamblyn -     Tibby                         The Grudge 2
Alexis Bledel -           Lena                        Gilmore Girls
America Ferrera -    Carmen                    Ugly Betty
Blake Lively -             Bridget                     Gossip Girl


Jag längtar tills andra filmen kommer på bio :) Jag har läst böckerna och dom är väldigt bra, har alla hemma :) haha

Nej nu ska jag gå och sussa för imorgon är det ingen sovmorgon inte.




image89

Blake Lively- från Systrar i jeans och Gossip Girl :D
Hon är otroligt vacker, jag älskar hennes hår :)

/ Puss


Kommentarer
Postat av: sussie

när jag blir stor ska jag skaffa lika fint hår som hon, eller nått. hähä

Postat av: Alexandra

Jag har faktiskt ingen aning om hur man söker dom, men kan skriva i bloggen så fort jag får reda på det :D

2008-02-27 @ 11:22:23
Postat av: sussie

haha, jaaaa. när jag är stor och rik ska jag kirra hårförlägningar ;)

2008-02-27 @ 12:04:25
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

älskar gossip girl ;)

2008-02-27 @ 12:59:18
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Sofia

Systrar i jeans är bra, det ska komma en tvåa :D

2008-02-27 @ 14:29:16
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback