Fredag

Ikväll är jag barnvakt åt min kära Kusin Moa, juste nu ligger hon i sängen och tittar på en film. Ska gå och titta till henne snart. Dagen har varit lam, var hemma precis som jag visste men jag mår bättre nu. På vägen till fridhemsplan där hon bor träffade jag Johanna och Tessan på tuben :D Hihih

Vi har ätit middag på donken, ätit sockerkaka som jag bakat, popcorn, smoothie, cola och godis ^^ Nyttigt va? men jag är hennes kusin och är lite till för att skämma bort henne. Moahaha

Nej nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll! Lyssna på denna låt som jag lagt upp, jag älskar den. Lyssnar på den hela tiden. Den är med i filmen White chicks som jag också älskar :D




Vanessa Carlton: A Thousand Miles

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten älskar jag också :D :D

Postat av: sussie

gott med sockerkaka :D fittisarna hälsar tillbaka till dig btw ;)

2008-02-09 @ 10:41:32
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Jossi

Skoj att va barnvakt ;D

2008-02-09 @ 15:47:42
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback